Temamøde om hjertesvigt – Grenå

Hjertesvigt påvirker ens liv på mange områder, og mange oplever ikke at kunne de samme ting som før.

Ved at kende til sygdommen, de symptomer man kan opleve at have, og eventuelle begrænsninger, kan man lære at leve, så det påvirker ens hverdag mindst muligt.

Fokus i oplægget vil være på symptomer, og hvad man skal være opmærksom på. Derudover vil der også være generelle råd i forhånd til hvordan man bedst muligt lever sit liv med hjertesvigt.

For borgere med hjertesvigt og pårørende

Underviser: sygeplejerske fra Hjerteforeningen

Tilmelding senest 1 uge før til Sundhedsskolen på telefon: 89594040 eller på mail: sundhedsskolen@norddjurs.dk

Sundhedsskolen, Sundhed og træning, Sygehusvej, Sygehusvej 15, stuen, 8500 Grenaa