Temamøde for dig som har fået åreforkalkningssygdom – Odense

Har du og din evt. partner behov for at få skabt et større overblik over din nye situation med forkalkningssygdom i hjertet?

Kom og deltag i Hjerteforeningens temamøde. Undervisningen varetages af Hjerteforeningens sygeplejersker, som gennemgår symptomer og behandling af åreforkalkninger ved hjertet samt livet med en hjertesygdom.

Temamødet vil veksle mellem oplæg, spørgsmål og dialog mellem deltagerne.

Målgruppen er til dig, som er blevet ramt af forkalkningssygdom inden for det sidste ½ år – haft en blodprop og/eller er blevet behandlet med ballonudvidelse eller by-pass-operation.

Der vil være pauser med servering af frugt og kaffe undervejs.

Tilmelding nødvendig senest den 24. januar.

Hjerteforeningens rådgivning, Gråbrødrepassagen 9, 1. sal, 5000 Odense C
Torsdag 31. januar 2019 kl. 16:00 - 19:00