Ring til Hjertelinjen på 7025 0000 eller find den rådgivning, der passer dig

Overlægen fortæller om ablation af atrieflimren – ALT OPTAGET

Gratis foredrag

Kom og hør overlæge Steen Pehrson fortælle om ablationsbehandling af atrieflimren og atrieflagren, som han har mange års erfaring med fra Hjertecentret på Rigshospitalet. Atrieflimren og atrieflagren er rytmeforstyrrelser i hjertets forkamre og kaldes også forkammerflimren og forkammerflagren, og for nogle med disse rytmeforstyrrelser kan ablation være en mulig behandling. Ablation er en kateterbehandling, hvor man ved svag opvarmning af kateterspidsen forsøger at fjerne de impulser/den aktivitet i hjertet, der forårsager rytmeforstyrrelsen.

Foredraget henvender sig til folk med atrieflimren og/eller atrieflagren og deres pårørende.

OBS. Tilmelding ikke længere muligt

Vognmagergade 7, 3. sal