Motivation til motion – netværksgruppe i Aarhus

Har du også svært ved at få snøret skoene og komme afsted til træning? Så er du langt fra alene. Kom og mød andre der har det ligesom dig – og få støtte til at komme din motivation til motion lidt nærmere.

De første mødegange er sammen med Hjerteforeningens fysioterapeut, hvor vi skal afklare og afdække hvad der er din motivation til motion, og hvordan du kan komme nærmere et fysisk aktivt liv.

Der er ikke inkluderet motion i den første mødegang. Deltagerne kan være med til at planlægge de efterfølgende mødegange. En evt. planlæggelse af motion vil være gang/intervalgang eller deltagelse i Lokalforeningens udehold i Mindeparken.

Det er tanken at netværksgruppen kan fortsætte på egen hånd.

Dato: den 16.5 + 23.5 + 6.6  kl. 10.30-12

Hjerteforeningens Rådgivning I Aarhus