Motion som behandling af åreforsnævring i ben – København

GRATIS TEMAMØDE I KØBENHAVN

Åreforsnævring i benene kaldes populært vindueskiggersyndrom. Måske du kan genkende, at du må stoppe op og holde pause under gang, da du får smerter i benene og derfor står og ”kigger på vinduer” indtil smerterne er væk, og du kan fortsætte. Disse smerter skyldes begrænset tilførsel af ilt til musklerne.

I dag ved vi, at systematiseret gang, er en effektiv behandling til åreforsnævring i benene. Ved at bruge gang som behandling, kan du effektivt øge din ganglængde uden smerter. Herved kan du i langt højre grad opretholde din selvstændighed og forhåbentlig undgå eller udskyde en evt. operation.

Kom og hør, hvordan gang kan bruges som en behandling af åreforsnævring i benene.

Tilmelding nødvendig på tilmeldingsformular eller tlf. 70250000

Hjerteforeningen