Mænd med noget på hjertet – Aarhus AFLYST

Et temamøde kun for mænd.

Mød to af Hjerteforeningens patientstøtter Jens og Knud, der begge er hjertesyge. De vil  fortælle, hvad det har betydet for deres nuværende liv at få en hjertesygdom.

Jens er 71 år. Han blev hjertesyg i 2010 og fik lavet ballonudvidelse og stent. I 2013 fik han lavet en mini-bypass.

Knud har haft hjertesvigt siden 2012 og har i en del år også haft en rytmeforstyrrelse. I september 2018 fik Knud lavet en ballonudvidelse og indsat stent. Han har en udvidet aortarod, som følges ambulant med scanninger.

Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål og snakke om, hvad jeres hjertesygdom betyder for jer i hverdagen

Der vil være en sygeplejerske tilstede for at svare på eventuelle faglige spørgsmål.

Tilmelding senest 28/5-19

Hjerteforeningen - Rådgivning Aarhus, Jægergårdsgade 64-66, 8000 Aarhus C