Mænd med noget på hjertet – Aarhus

Mød to af Hjerteforeningens patientstøtter John og Jens der begge er hjertesyge. De vil  fortælle, hvad det har betydet for deres nuværende liv at få en hjertesygdom.

John fik i 2010 som 40-årige en blodprop og har fået ialt 8 stents i kranspulsårene. Der har været op og nedture, og John kan forsat få hjertekramper, når han presser sig selv for hårdt.

Jens er 71 år. Han blev også hjertesyg i 2010 og fik indsat lavet ballonudvidelse og stent. I 2013 fik han lavet en mini-bypass.

Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål og snakke om, hvad jeres hjertesygdom betyder for jer i hverdagen

Der vil være en sygeplejerske tilstede for at svare på eventuelle faglige spørgsmål.

Tilmelding senest 1 uge før

Hjerteforeningen - Rådgivning Aarhus, Jægergårdsgade 64-66, 8000 Aarhus C