Mænd med noget på hjertet – Aalborg

Et temamøde kun for mænd.

Tre mænd med forskellige hjertesygdom vil fortælle, hvad det har betydet for deres nuværende liv at få en hjertesygdom.

Bjarne Albertsen – 65 år. Har haft en blodprop i hjertet med efterfølgende nedsat pumpefunktion. Fik udført 5-dobbelt by-pass operation i 2006. Efterforbehandlingen med genoptræning, medicinsk behandling samt omlægning af kost og vaner, samt de ændringer det har betydet i Bjarnes arbejdsliv og dagligdag.

Jens Madsen – 69 år. Fik en blodprop i hjertet i 2011.  Jens vil komme omkring hvilke ændringer det gjorde ved hans liv (kost, motion, arbejde mv.) samt familielivet, at rejse med en hjertekarsygdom og hans frivillige arbejde i Hjerteforeningen som patientstøtte.

Ulrik Kryger – 69 år. Fik i efteråret 2012 konstateret atrieflimren. I behandling med Marevan og selvmåler af INR.

Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål.

Der vil være en sygeplejerske tilstede for at svare på eventuelle faglige spørgsmål.

Tilmelding senest 1 uge før

Sundheds- og Kvartershuset, Fyrkildevej 7, 9220 Aalborg Ø