Livet med atrieflimren – København

GRATIS TEMARÆKKE MED IALT 3 MØDEGANGE DEN 9/4, 23/4 og 7/5 I KØBENHAVN

Over 3 mødegange, den 9/4, 23/4 og 7/5, vil du bliver opdateret på den nyeste viden om atrieflimren.

Hjerteforeningens sygeplejerske gennemgår selve sygdommen, symptomer, udredning og behandling i forbindelse med denne sygdom.

Derudover vil hun gennemgå hvilke psykiske reaktioner der kan komme i forbindelse med atrieflimren, og hvordan du eventuelt kan håndtere disse.

Hjerteforeningens fysioterapeut fortæller om motion og træning i forbindelse med atrieflimren. Vi kommer til at berøre emner som:

• kan atrieflimren fremprovokeres af motion?
  • er det fornuftigt at træne, når jeg lever med atrieflimren?
  • hvis jeg oplever at få et atrieflimren anfald midt i træningen, bør jeg så stoppe?
  • hvad skal jeg overveje i forbindelse med betablok-, blodfortyndende behandling og træning?

I løbet af de 3 mødegange vil der være mulighed for at stille spørgsmål og erfaringsudveksling. Temamødet er målrettet personer med atrieflimren og deres pårørende. Det forventes at du/I kan møde til alle tre mødegange kl. 15.00 – 17.00 og du/I bør derfor kun tilmelde jer, såfremt dette er muligt

Tilmelding skal ske på tilmeldingsformular eller tlf. 70250000

Hjerteforeningen