Livet efter hjertestop – Ringsted

GRATIS TEMAMØDE I RINGSTED

Det kan være en voldsom oplevelse at have haft hjertestop både for den person, der har haft hjertestop og de pårørende. Det kan være en god ide at tale med andre om sine tanker

Mål: at deltagerne får viden om de reaktioner der kan være i forbindelse med hjertestop og får redskaber til bedre at kunne håndterer de svære ting

Indhold: der vil være et kort oplæg fra Hjerteforeningens sygeplejerske om de reaktioner, der kan være efter et hjertestop og herefter dialog med de andre deltagere

Undervisningsform: oplæg og dialog samt mulighed for at stille spørgsmål til sygeplejerske

Målgruppe: personer, der har haft hjertestop, samt pårørende til personer med hjertestop

Underviser: Hjerteforeningens sygeplejerske

Tilmelding skal ske på tilmeldingsformular eller tlf. 70250000