Livet efter et hjertestop – Temamøde for hjertestopoverlevere og partner – Aabenraa

Stadig flere overlever et hjertestop. Umiddelbart opstår der hos den, som fik hjertestoppet og de nære pårørende en ubeskrivelig lykkefølelse og taknemmelighed over det reddede liv. Men ofte byder livet efter et hjertestop på mange både fysiske og følelsesmæssige udfordringer.
Udfordringerne rammer også de nære pårørende. Ud over at have oplevet det voldsomme i det helt akutte forløb, bærer de ofte på bekymringer for fremtiden og må forholde sig til de begrænsninger og omstruktureringer, som hyppigt påvirker hverdagen og familierollerne.

Temamødet veksler mellem oplæg fra Hjerteforeningens sygeplejersker og samtaler i gruppen.

Tilmelding nødvendig senest den 7/3 2019

Aabenraa sygehus, Kresten Philipsensvej 15, indgang A, 6200 Aabenraa