Ring gratis til Hjertelinjen på 7025 0000 eller find den rådgivning, der passer dig

Julemad til hjerte- og diabetespatienter- Kalundborg

Når jul, diabetes og hjertesundhed skal forenes, må man lære at sno sig. Der er klejner og pebernødder hvor end man kommer hen, og mad i lange baner. Kan julen være hjertevenlig, når vi både skal have flæskesteg, and, julebag og konfekt?

Kom og hør hvordan du bevarer juleglæden, holder styr på blodsukkeret og spiser hjertesundt uden at julen bliver sur og trist.

Ved Hjerteforeningens diætist Lotte Juul Madsen

TILMELDING NØDVENDIG på nedenstående tilmeldingsformular,  på mail: raadgivningkoebenhavn@hjerteforeningen.dk eller tlf. 70250000

Nyvangskirken
Nørre Alle 40B