Ring gratis til Hjertelinjen på 7025 0000 eller find den rådgivning, der passer dig

Hjertesygdom, krop og intimitet (Odense)

V. Rikke Thor, sygeplejerske og sexolog.

En hjertesygdom kan påvirke hele livssituationen – også forholdet til kroppen, intimiteten og seksualiteten, – lige meget om man er i parforhold eller er single og uafhængigt af alder.

En evt. partner kan også påvirkes på forskellig måde af hele forløbet.

Det kan både skyldes sygdommen i sig selv, –  det kan skyldes træthed, angst og manglende overskud, eller bivirkninger af medicin og behandlinger.

Rikke Thor vil komme ind på de fysiske og på de psykologiske ændringer i kroppen, selvbilledet og forholdet til en evt. partner, og komme med forslag til hvad du/I selv kan gøre, for at komme videre.

Der vil være plads til debat undervejs med jeres spørgsmål og emner, men det er også helt OK at komme “bare” for at lytte og måske blive inspireret på den måde.

I pausen vil der være en spørgekasse – hvor man kan lægge anonyme spørgsmål/emner, samt man kan se på hjælpemidler, pjecer, artikler og bøger om emnet.

Tilmelding nødvendig senest den 5/11

Arrangementet afholdes i Hjerteforeningens rådgivning i Odense, Gråbrødrepassagen 9, 1. 5000 Odense C
Mandag 19. november 2018 kl. 18:00 - 20:00
raadgivningodense@hjerteforeningen.dk