Ring gratis til Hjertelinjen på 7025 0000 eller find den rådgivning, der passer dig

Er du ny med hjertesygdom? – København

At få en hjertesygdom, det være sig en blodprop i hjertet, eller en anden diagnose, afføder en lang række spørgsmål. Hvad følger efter indlæggelsen? Hvad betyder rehabilitering? Skal jeg tage medicin for altid? Kan jeg leve mit liv som før? Osv.

Oplægget vil indeholde praktisk viden om tiden efter udskrivelsen og generelle råd til, hvordan man bedst muligt lever sit liv med en hjertesygdom

Målgruppe: personer, som fornylig (indenfor ½ år) har fået en konstateret en hjertesygdom. Pårørende er velkomne til at deltage

Mål: At deltagerne opnår viden om forløbet efter en hjertesygdom og det at leve med en hjertesygdom

Undervisningsform: Oplæg og dialog blandt deltagerne