Ring gratis til Hjertelinjen på 7025 0000 eller find den rådgivning, der passer dig

Blodtryk – medicin og motion (Få ledige pladser)

Kender du dit blodtryk og hvorfor det er vigtigt at kende det?

Læge og Ph.D-studerende i Hjerteforeningen, Morten Malmberg vil fortælle om blodtrykket og dets virkning på hjerte og kredsløb, de nyeste behandlingsprincipper, herunder medicin, behandlingsmål og hvad kan man selv gøre for at få blodtrykket ned.

Derudover vil Hjerteforeningen fysioterapeut gennemgå effekterne af motion i forhold til forebyggelse og behandling af forhøjet blodtryk. Hvor meget og hvor hårdt skal du egentlig træne for at sænke dit blodtryk?

Tilmelding ikke længere muligt

Hjerteforeningen