Atrieflimren og kost – Aalborg

Er du kendt med atrieflimren og måske forvirret over de mange forskelligartede anbefalinger og budskaber, om hvad den hjertesunde kost bør indeholde, når man har fået konstateret atrieflimren?                                                                                                                                                                                                          Så er dette måske et oplæg for dig – Hjerteforeningens kliniske diætist vil gennemgå anbefalingerne om den hjertesunde kost og undervejs også komme ind på de spørgsmål, om mad/drikke og kosttilskud, der typisk stilles når man har fået atrieflimren – fx hvad med kaffe og alkohol, bør jeg tage fiskeoliekapsler osv.?
Der vil være mulighed for dialog.

Oplægget er for dig har fået konstateret atrieflimren og pårørende.

Tilmelding nødvendigt senest 1 uge før

Sundheds- og Kvartershuset, Fyrkildevej 7, 9220 Aalborg Ø