Atrieflimren – Aarhus

– Et temaforløb hvor du får viden om hvad atrieflimren er.

Flere og flere rammes i dag af atrieflimren, og for mange vil det være en rytmeforstyrrelse som kommer hyppigere med alderen og ofte ender med at blive kronisk.

Oplægget indeholder undervisning i, hvad atrieflimren er og hvorfor flere og flere rammes. Vi gennemgår symptomer, behandling, og de typiske psykiske reaktioner.

Endelig berører vi emner som handler om forebyggelse og de udfordringer i livet en atrieflimren kan give.

Du er velkommen til at tage en pårørende med.

Temamøderne vil veksle mellem undervisning, spørgsmål og udveksling af erfaringer.

Et samlet forløb over 2 gange: 1/4 og 8/4 kl. 13-15

Underviser: Sygeplejerske fra Hjerteforeningen

Tilmelding senest 1 uge før

NB: det forventes at du/I kan møde begge mødegange og du/I bør derfor kun tilmelde jer, såfremt det er muligt.

Hjerteforeningens Rådgivning Aarhus, Jægergårdsgade 64-66, 8000 Aarhus C
Mandag 1. april 2019 kl. 13:00 - 15:00