At rejse med hjertesygdom – Aabenraa

Kom ind og hør Hjerteforeningens sygeplejerske fortælle; ”Sådan forbereder du dig og får de bedste rejseoplevelser, når du er blevet hjertepatient”.

”At rejse er at leve”……. men bliver du ramt af sygdom, er det naturligt, at der kan opstå tvivl (både hos en selv og ens pårørende), om det fortsat er trygt og muligt at rejse.

Det er vigtigt at vide hvordan du med din hjertesygdom er dækket forsikringsmæssigt inden du rejser i Norden, Europa og i resten af verden.

Vi kommer omkring 7 gode og fornuftige tips, som ligeledes kan skabe tryghed og mod på din kommende rejser.

Tilmelding nødvendig senest den 4/4 2019

Aabenraa sygehus, Kresten Philipsensvej 15, indgang A, 5200 Aabenraa