Angst og hjertesygdom – Odense

Når hjertesygdom gør os til patienter eller pårørende, kan vi blive sårbare.

Angst er ikke sjældent en reaktion, og følgesymptomerne herpå kan blive vedvarende og gribe om sig, hvis vi fanges i uhensigtsmæssige tankemønstre og adfærdsstrategier.

I dette oplæg ved Hjerteforeningens psykolog, får du viden om angst relateret til hjertesygdom og om mulighederne for at takle angst. Du vil blive præsenteret for de typiske angstreaktioner som kan optræde i forbindelse med hjertesygdom, samt få en introduktion til en forståelse af de udløsende og vedligeholdende mekanismer og hvorledes disse kan brydes.

Tilmelding nødvendig senest den 22. maj.

Hjerteforeningens rådgivning, Gråbrødrepassagen 9, 1. sal. 5000 Odense C
Onsdag 29. maj 2019 kl. 12:30 - 15:00