Online videorådgivning

Mange vil gerne kunne se den, de taler med.
Det er tit nemmere at kommunikere og forstå hinanden, når der kommer et ansigt på stemmen. Det gør der, når du vælger Hjerteforeningens videorådgivning.
Har du har en computer eller tablet, får du rådgiveren helt ind i din stue, og har du brug for at have en pårørende med, er han/hun velkommen foran skærmen sammen med dig.

Hvorfor vælge videorådgivning og hvad kræver det?

De, som har prøvet videorådgivning, fortæller os:

• at det bedste er, at man kan se rådgiveren – modsat telefonen
  • at man nemt kan have en pårørende med ved rådgivningen – også selv om vedkommende ikke befinder sig samme sted, når bare han/hun har adgang til en computer/tablet
  • at man kan spare tid og planlægning (måske penge) ift. at møde fysisk op

Sådan er forløbet, når du vælger videorådgivning

Du bestiller videorådgivningen via formularen nedenfor eller på
Hjertelinjen 7025 0000

1. I løbet af 1-2 hverdage mailer rådgiveren til dig. I aftaler dato/tidspunkt for videorådgivningen.
  1. Rådgiveren sender dig en bekræftelsesmail sammen med et link.
  1. På den aftalte dag/tidspunkt, ringer rådgiveren dig op. Når I har hinanden i røret, trykker du på linket i bekræftelsesmailen – så forbindes jeres computere med et lille hjælpeprogram. Herefter kan du se rådgiveren, og jeres samtale kan begynde. Hvis der er problemer med forbindelsen, guider rådgiveren dig.

Udfyld nedenstående felter, og en rådgiver vil kontakte dig for at aftale et tidspunkt for en samtale

Udfyld info om din henvendelse