GIV LIV

Mailrådgivning

LIJ_7955-min

Har du et meget konkret spørgsmål? Eller har du måske brug for at vide mere om et emne, som du synes, det er svært at snakke om? I så fald er du meget velkommen til at sende en mail til os. Det kan du gøre direkte her på siden.

Om mailrådgivning

Børnehjertelinjens rådgivere besvarer mails fra familier, der venter et hjertebarn, fra forældre og pårørende til hjertebørn og fra unge med hjertesygdom.
Vores postkasse er åben for enhver henvendelse, og din mail vil blive besvaret af den rådgiver, som er ekspert på lige præcis det område, din henvendelse vedrører.
Vores tre rådgivere er en erfaren hjertesygeplejerske, socialrådgiver og psykolog, men du er også altid velkommen til at skrive til Hjertelinjens motionsrådgiver og diætist. Alle har de mange års erfaring indenfor børne/unge-området. Kan vi ikke hjælpe, kender vi nogen, som kan.

Alle er velkomne til at sende os en mail, og det er ganske gratis at få en mail retur fra os. Du kan kontakte os direkte fra denne side, eller du kan sende en mail til: [email protected]

Bemærk venligst at mailrådgivning er for henvendelser til vores rådgivere.

Har du andre spørgsmål, fx om dit medlemskab eller andet bedes du skrive til [email protected]

Er du studerende og savner du faktuel viden, henviser vi dig til Hjerteforeningens informationssider.

Send os en mail ved at udfylde nedenstående felter. Du kan forvente et svar inden for en uge.

Angiv gerne dit telefonnummer, hvis en af vores rådgivere må kontakte dig telefonisk. Det kan være hensigtsmæssigt, da nogle spørgsmål kan være svære at besvare skriftligt.

Hjerteforeningen behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen. Du kan læse mere om vores behandling af dine oplysninger og dine rettigheder på www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Børnehjertelinjen

Ring gratis til Børnehjertelinjen 70250000 mandag, tirsdag og torsdag kl. 9-14 og få fat i Hjerteforeningens hjertesygeplejerske

Rådgiverne sidder også klar til at støtte dig i forbindelse med coronavirus.